11 Sty

Kasza owsiana z musem mango *bez glutenu *bez laktozy

Kasza owsiana z musem to kolejna propozycja dla osób na diecie, którzy kochają słodkości. Dzięki niej zapomnisz o innych
słodyczach. Sprawdzi się jako pożywne śniadanie, lub podwieczorek. Z łatwością spakujesz ją do pudełka i zabierzesz ze sobą, żeby zjeść poza domem. Smakuje równie pysznie na zimno, jak i na gorąco. Kasza owsiana jest świetnym źródłem błonnika pokarmowego, który reguluje poziom cukru we krwi i poprawia pracę przewodu pokarmowego, ale także jest
bogata w witaminę E, czyli witaminę młodości.

Składniki:

►50 g kaszy owsianej bezglutenowej
►400 ml mleka migdałowego
►1 dojrzałe mango
►szczypta kardamonu
►1 łyżeczka soku z cytryny
►100 ml mleka kokosowego

 

Sposób przygotowania:

Mleko migdałowe zagotuj, gdy zacznie wrzeć dodaj kaszę. Gotuj na wolnym ogniu ok. 15 minut, do momentu aż będzie miękka. Mango zmiksuj na gładką masę z mlekiem kokosowym, dodaj kardamon. Gotowy mus z mieszaj z kaszą. Podawaj na ciepło lub na zimno.

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe